Number of items: 6.
Eng, Yeap Poo and Peng, Chew Fong
(2024)
Persepsi dan penerimaan pelajar terhadap penggunaan aplikasi quizizz dalam pembelajaran bahasa melayu di sebuah sekolah menengah persendirian cina.
Jurnal Pendidikan Bahasa Melayu ; Malay Language Education (MyLEJ), 14
(1).
pp. 89-101.
ISSN 2180-4842
Fatin Nadia Ahmad Kamil, and Lidya Abdul Talib, and Angeline Derong, and Emilen Seliman, and Phor, Seau
(2024)
Tahap pengetahuan dan amalan lima aktiviti pentaksiran bilik darjah
dalam kalangan guru bahasa melayu tahap 1 sekolah rendah
di daerah Segamat.
Jurnal Pendidikan Bahasa Melayu ; Malay Language Education (MyLEJ), 14
(1).
pp. 38-50.
ISSN 2180-4842
Habibah Mohammad@Basiron, and Fatin Nabilah Razali, and Zamri Mahamod,
(2024)
Faktor-faktor guru bersara awal: satu kajian kes dalam kalangan guru bahasa melayu di tiga jenis sekolah rendah di zon Gemencheh.
Jurnal Pendidikan Bahasa Melayu ; Malay Language Education (MyLEJ), 14
(1).
pp. 76-88.
ISSN 2180-4842
Low, Jie Ying and Wee, Xin Hui and Khoo, Yu Ting and Nur Farhanis Fathiah Anuaruddin,
(2024)
Persepsi guru terhadap pengaruh bahasa ibunda semasa pembelajaran dan pengajaran bahasa melayu dalam kalangan murid di sekolah jenis kebangsaan cina.
Jurnal Pendidikan Bahasa Melayu ; Malay Language Education (MyLEJ), 14
(1).
pp. 1-18.
ISSN 2180-4842
Muhammad Najwan Ansit, and Muhammad Asyraf Norli, and Nur Hidayah Awang, and Murlisa Kamba,
(2024)
Tahap penglibatan ibu bapa dan penguasaan murid dalam pembelajaran bahasa melayu di sebuah sekolah kebangsaan pedalaman di daerah Lahad Datu.
Jurnal Pendidikan Bahasa Melayu ; Malay Language Education (MyLEJ), 14
(1).
pp. 62-75.
ISSN 2180-4842
Nur Sabrina Aiman Mohd Rosszi, and Nur Athirah Hamizah Yahya, and Nor Farahin Abdul Manaf, and Loo, Shu Jing
(2024)
Tahap pengetahuan, kemahiran dan sikap guru bahasa melayu dalam melaksanakan pentaksiran bilik darjah di sekolah rendah.
Jurnal Pendidikan Bahasa Melayu ; Malay Language Education (MyLEJ), 14
(1).
pp. 19-37.
ISSN 2180-4842
This list was generated on Sun Nov 3 00:20:09 2024 MYT.